Eredeti vagy hamis Castrol olaj?
Eredeti vagy hamis Castrol olaj?
Reflektálva vásárlói változó igényeire, a Castrol megújította márkaarculatát a BP csoporthoz tartozó Castrol, a kenőanyagok globális piacvezetője bemutatja felfrissített márkáját, ami magában foglalja a megújult megjelenést/márka arculatot/márka logót is.
A márkafrissítés célja, hogy jobban tükrözze a Castrol piacon elfoglalt egyedülálló pozícióját és a vásárlók változó igényeinek kielégítésében látott lehetőségeket.
A Castrol olyan megoldások és szolgáltatások nyújtásának a lehetőségét vizsgálja, amelyek kiegészítik
alapvető kenőanyag-üzletágát, és további értéket biztosítanak ügyfelei számára. A vállalat például már
rendelkezik a Castrol ON termékcsaláddal, ami egy sor fejlett elektromos jármű (EV) folyadékot foglal
magába, beleértve az elektromos járművek sebességváltó-folyadékait, hűtőfolyadékait és zsírjait, valamint
bejelentette, hogy mintegy 60 millió dollárt tervez befektetni egy új, korszerű elektromos jármű (EV)
akkumulátor-vizsgáló központba és analitikai laboratóriumába az Egyesült Királyságban. A Castrol ON
adatközpontokban használatos merülő hűtőfolyadékát a Submer teljes mértékben jóváhagyta a termék
portfóliójában való használatra.
A Castrol olyan megoldások és szolgáltatások nyújtásának a lehetőségét vizsgálja, amelyek kiegészítik
alapvető kenőanyag-üzletágát, és további értéket biztosítanak ügyfelei számára. A vállalat például már
rendelkezik a Castrol ON termékcsaláddal, ami egy sor fejlett elektromos jármű (EV) folyadékot foglal
magába, beleértve az elektromos járművek sebességváltó-folyadékait, hűtőfolyadékait és zsírjait, valamint
bejelentette, hogy mintegy 60 millió dollárt tervez befektetni egy új, korszerű elektromos jármű (EV)
akkumulátor-vizsgáló központba és analitikai laboratóriumába az Egyesült Királyságban. A Castrol ON
adatközpontokban használatos merülő hűtőfolyadékát a Submer teljes mértékben jóváhagyta a termék
portfóliójában való használatra.
A megújult márkaarculat egy átfogó márkastratégiai folyamat eredménye, amely kiterjedt kutatást, elemzést
és az érdekelt felek, ügyfelek és iparági szakértők hozzájárulását foglalta magában. A frissített logó
modernebb, dinamikusabb és élénkebb dizájnnal rendelkezik, a Castrol fő erősségeire és megkülönböztető
jegyeire összpontosítva, mivel a vállalat célja, hogy a kenőanyagok, szolgáltatások és megoldások terén
változatosabb ügyfélkörben szélesítse vonzerejét. Az új logó megtartja a Castrol ikonikus piros, zöld és fehér
színeit, amelyek erősen kötődnek a márkához, valamint és javítani kívánja a márka megjegyezhetőségét az
online térben is.
és az érdekelt felek, ügyfelek és iparági szakértők hozzájárulását foglalta magában. A frissített logó
modernebb, dinamikusabb és élénkebb dizájnnal rendelkezik, a Castrol fő erősségeire és megkülönböztető
jegyeire összpontosítva, mivel a vállalat célja, hogy a kenőanyagok, szolgáltatások és megoldások terén
változatosabb ügyfélkörben szélesítse vonzerejét. Az új logó megtartja a Castrol ikonikus piros, zöld és fehér
színeit, amelyek erősen kötődnek a márkához, valamint és javítani kívánja a márka megjegyezhetőségét az
online térben is.
A megújult márkaarculat ebben az évben és 2024-ben szakaszosan kerül bevezetésre a Castrol összes európai
tevékenységében, végül láthatóvá válik az összes termék csomagolásán, szolgáltatási partnerségi
programjain, létesítményein, online és offline marketingjén, valamint globális szponzorációs eszközein.
„Izgatottan várjuk a megújult márkánk bevezetését, amely izgalmas fejezetet jelent cégünk számára” –
mondta Nicola Buck, a Castrol marketing igazgatója. „A felfrissített márka-arculatunk tükrözi
elkötelezettségünket a jövőbe való befektetés, a növekedés és a siker új lehetőségeinek megteremtése
iránt.”
„A mobilitás és az ipar világa minden eddiginél gyorsabb változásokkal néz szembe, ahogy a világ átalakul és
a nettó zéró kibocsátásra törekszik, az ügyfelek pedig fenntarthatóbb megoldásokat keresnek. A változás
elengedhetetlen a Castrol sikeréhez. Jelezzük a világnak, hogy készen állunk a jövőre."
tevékenységében, végül láthatóvá válik az összes termék csomagolásán, szolgáltatási partnerségi
programjain, létesítményein, online és offline marketingjén, valamint globális szponzorációs eszközein.
„Izgatottan várjuk a megújult márkánk bevezetését, amely izgalmas fejezetet jelent cégünk számára” –
mondta Nicola Buck, a Castrol marketing igazgatója. „A felfrissített márka-arculatunk tükrözi
elkötelezettségünket a jövőbe való befektetés, a növekedés és a siker új lehetőségeinek megteremtése
iránt.”
„A mobilitás és az ipar világa minden eddiginél gyorsabb változásokkal néz szembe, ahogy a világ átalakul és
a nettó zéró kibocsátásra törekszik, az ügyfelek pedig fenntarthatóbb megoldásokat keresnek. A változás
elengedhetetlen a Castrol sikeréhez. Jelezzük a világnak, hogy készen állunk a jövőre."
A megújult márkaarculat ebben az évben és 2024-ben szakaszosan kerül bevezetésre a Castrol összes európai
tevékenységében, végül láthatóvá válik az összes termék csomagolásán, szolgáltatási partnerségi
programjain, létesítményein, online és offline marketingjén, valamint globális szponzorációs eszközein.
„Izgatottan várjuk a megújult márkánk bevezetését, amely izgalmas fejezetet jelent cégünk számára” –
mondta Nicola Buck, a Castrol marketing igazgatója. „A felfrissített márka-arculatunk tükrözi
elkötelezettségünket a jövőbe való befektetés, a növekedés és a siker új lehetőségeinek megteremtése
iránt.”
„A mobilitás és az ipar világa minden eddiginél gyorsabb változásokkal néz szembe, ahogy a világ átalakul és
a nettó zéró kibocsátásra törekszik, az ügyfelek pedig fenntarthatóbb megoldásokat keresnek. A változás
elengedhetetlen a Castrol sikeréhez. Jelezzük a világnak, hogy készen állunk a jövőre."
tevékenységében, végül láthatóvá válik az összes termék csomagolásán, szolgáltatási partnerségi
programjain, létesítményein, online és offline marketingjén, valamint globális szponzorációs eszközein.
„Izgatottan várjuk a megújult márkánk bevezetését, amely izgalmas fejezetet jelent cégünk számára” –
mondta Nicola Buck, a Castrol marketing igazgatója. „A felfrissített márka-arculatunk tükrözi
elkötelezettségünket a jövőbe való befektetés, a növekedés és a siker új lehetőségeinek megteremtése
iránt.”
„A mobilitás és az ipar világa minden eddiginél gyorsabb változásokkal néz szembe, ahogy a világ átalakul és
a nettó zéró kibocsátásra törekszik, az ügyfelek pedig fenntarthatóbb megoldásokat keresnek. A változás
elengedhetetlen a Castrol sikeréhez. Jelezzük a világnak, hogy készen állunk a jövőre."
„Hiszem, hogy egy világszerte elismert márka felfrissítése nem csupán a megjelenés vagy az üzenetváltás
megváltoztatásáról szól,” – teszi hozzá Michelle Jou, a Castrol vezérigazgatója. „hanem a lényegének és a mai
világban betöltött relevanciájának újjáélesztéséről van szó. Meg kell hallgatnunk ügyfeleinket, meg kell
értenünk változó igényeiket és törekvéseiket, és ki kell aknáznunk alapvető erősségeinket, hogy olyan
márkává váljunk, amely inspirálja őket. A márka megújítása nem lehet csupán kozmetikai feladat;
véleményem szerint ez egy olyan stratégiai szükségszerűség, amely a növekedést, a
megkülönböztethetőséget és a hosszú távú sikert szolgálja.”
,